dilluns, 4 d’abril del 2011

Bústia de suggeriments de la biblioteca

La biblioteca disposa d'una bústia de suggeriments en la qual pares, mares, alumnes i professors hi poden dir la seva. Aquest any hem rebut moltes propostes que poden ajudar-nos a millorar la dinàmica d'aquest espai que tenim per tal d'atraure el major número d'alumnes possibles i treure'n més suc durant l'horari extraescolar.

Bústia de suggeriments
Algunes de les propostes que hem rebut es detallen a continuació:

- M'agradaria que la biblioteca estigui sempre neta i cuidada
- Vull que hi hagi llibres desplegables
- Desitjo que tothom compleixi les normes de la biblioteca
- M'agradaria un espai per remenar llibres, agradable, còmode...
- Voldria que hi hagués jocs d'ordinador
- M'agradaria que hi hagués CDs de música
- Que hi hagi més llibres de la Tina Superbruixa!
- Que hi hagi més ordinadors i més nous
- Jo vull que hi posin una pissarra
- Vull més contes de lletra de pal
- M'agradaria que es fessin cicles temàtics, per exemple: "El mes de les princeses", "El mes dels animals"
- Volem que hi hagi més llibres del Geronimo Stilton
- Voldria que hi hagués més còmics

La bústia està situada a la taula de la bibliotecària i es poden proposar tantes suggerències com es vulguin, en la mesura del que sigui possible intentarem fer millores encarades a satisfer les vostres demandes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada